piątek, 10 września 2010

Candy nie z tego świata :)

Chodząc od bloga do bloga dziś rano, trafiłam na blog Home and Me prowadzony przez Imoen.

I własnym oczom nie wierząc do końca, przeczytałam że Imoen na rocznicę powstania bloga organizuje candy, w którym nagrodą jest maszyna do szycia - coś niesamowitego!!! Co prawda nigdy w życiu nic nie wygrałam, ale takiej okazji nie można przepuścić, trzeba dać losowi szansę :D

I w końcu mogłabym spróbować patchworków ...



Trzymajcie kciuki żeby się udało :)

A z robótkami jeszcze z tydzień będzie cisza, a potem mam nadzieje że w końcu znowu wezmę igłę do ręki - czy ja jeszcze pamiętam jak to się robi? :)

3 komentarze:

  1. to trzymam kciuki za maszynowe candy!!!:)
    igła tylko czeka na Ciebie, tego się nie zapomina to jest we krwi:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo iż też się zapisałam to trzymam kciuki za Ciebie...ja swoją ukochaną maszynę już mam :)
    Życzę powodzenia...zawsze milej jak wygrywa ktoś kogo znamy niż zupełnie obca osoba :)
    Więc zaciskam mocno oba...a jak mi się uda namówić chłopaków to jeszcze 8 zaciśniemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Yen ja i mój Połamaniec zaciskamy kciuki - to już cztery! Do w końcu dwa sprawne paluszki ciągle Arturo posiada :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw ślad ...