wtorek, 12 listopada 2013

Metryczki finał

Metryczka wręczona więc mogę pokazać efekt końcowy składania kawałeczków :)


Kilka zbliżeń





I całość - ramka z Ikei, niestety nie umiem zrobić zdjęcia żeby nie było odblasku na szybie widać. Widać że jest gruba ramka i szkło nie dotyka do obrazka? Tylko się taka fajna pusta przestrzeń tworzy, nadająca głębi.

Aida 14 ct opalizująca
Aida 16 ct opalizująca
Kanwa plastikowa 14 ct
Kreinik Blending Filament i Kreinik Fine #8 Braid
Silk Madeira
DMC 
guzik drewniany Favorite findings
ramka Ikea 

21 komentarzy:

  1. Widać głębię - bardzo mi się podoba ta metryczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! I bardzo pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ta różnorakość elementów mnie urzekła :)

      Usuń
  3. Kolejny świetny pomysł na metryczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna... pozwolisz, że dodam sobie twoją metryczkę do mojego katalogu z inspiracjami... bardzo mi się podoba, taka oryginalna!! Tylko ja bym ją widziała bardziej chyba dla dziewczynki w różu z tymi serduszkami... A to twój własny pomysł??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem w niebieskim też się świetnie prezentuje :)

      Usuń
  5. super pomysł!! no i kawał chłopa się urodził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudna. Skąd wziełaś taki wzór??? Jeszcze się z takim nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta metryczka - jeszcze takiej puzzelkowej nie widziałam. Gratuluję Wiktorowi bo piękną pamiątkę dostał.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wykończona,pomysłowa.idealna

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z napisami. Super metryczka. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna,nic dodac nic ujac :)
    poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej jeszcze nie widziałam. Bardzo pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. No naprawdę śliczna! Taka wypieszczona :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Currently its appropriate timing to produce a few plans for the long run and it is the moment to enjoy. Ive learn this post and if I may I desire to counsel you some interesting things or suggestions. Maybe you could publish next material regarding this post. I hope to learn even more issues related to it!
    online dragon ballz games

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw ślad ...