czwartek, 7 maja 2009

Nowa "zachciewajka"

Na blogu Basia i Stitch znalazłam linka do Chatelaine Design of Martina Weber. Projekty mnie zauroczyły swoją oryginalnością, ja przynajmniej jeszcze nic takiego nigdy nie widziałam. Dodatkową nowością dla mnie są tzw. Online Classes - wpłaca się określoną kwotę (ok. 20-25 Euro) na konto projektantki, dostaje się plik elektroniczny z instrukcją, listą materiałów i dostęp do grupy na Yahoo, na której można pytać o niewiadome odnośnie wzoru czy ściegów (wzory z reguły są na krzyżyki plus ew. jakieś inne ściegi). Takie "zajęcia" online trwają z reguły 12 miesięcy, co miesiąc dostaje się kolejną partię wzoru.

Bardzo mi się spodobał wzór Desert Landscape Mandala, muszę poczekać do 10-tego bo w tej chwili wieje pustką z kąta, i potem mam zamiar "zakupić". Podzielę się potem wrażeniami :)

Jest też inna opcja na tej stronie - projekt się nazywa Mystery Projects, i przystępując do niego zna się tylko tematykę (bardzo ogólnie, np. Święta Bożego Narodzenia) i listę materiałów. Nie widzi się obrazka który się będzie wyszywać. Kiedy projekt się rozpoczyna, dostaję się pierwszą część schematu, a potem kolejne na każdy miesiąc trwania projektu. Fajna zabawa to musi być myślę, w tym roku nie dam rady ale w przyszłym - kto wie? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw ślad ...