wtorek, 21 maja 2013

dla Grażynki

Mój blog to i mała prywata będzie :)

Do Grażynki nie mam emaila, a wiem że zagląda na bloga:)

Grażynka jest przemiłą osobą, pięknie nauczyła się hardangera i mimo że ciągle twierdzi że jej nie wychodzi, to wychodzi coraz ładniej:)

Znalazłam ładnie rozrysowany obrazek, jak wyszywać kratkę pod skosem, więc jeśli moje mętne tłumaczenia nie zadziałały, to może dzięki temu obrazkowi będzie łatwiej:)

Źródło: http://www.nordicneedle.net/tag/stitches/page/2/
Ścieg nazywa się Faggot Stitch okazuje się, dla mnie to bardziej Four Sided Stitch Diagonaly.

Jest to odmiana ściegu Four Sided Stitch wyszywana pod kątem 45st.

W sumie nieważne jak się nazywa, ważne żeby udało się zrobić.

Grażynko, powodzenia:) Mam nadzieję że obrazek pomoże :)

6 komentarzy:

  1. Da radę! Z takiego obrazka - nie ma bata :-))
    Doskonała z Ciebie nauczycielka, skoro nawet po lekcji pamiętasz o uczennicy :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kochana! Bo my chyba właśnie takim ściegiem mamy pociskać tę torbę-borbę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, dokładnie tak - w ten sposób kratki pod skosem. A poziome i pionowe kratką jaka była w lagarterskim wzdłuż brzegu.

      Na następne spotkanie trzeba całe kratki wyszyć :)

      Usuń
  3. Ogromne dzięki.Bardzo mi to ułatwi pracę.Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, cieszę się że udało się pomóc :)

      Usuń

Pozostaw ślad ...