niedziela, 28 lutego 2010

Ci mi wyszło a co nie ....

Weekend minął mi pod znakiem zaproszeń. Przygotowania spędzały mi sen z powiem prawie dosłownie, bo jednego dnia a właściwie nocy siedziałam do 3 rano :)

Podstawą do rozpoczęcia pracy była inspiracja z bloga I love scrap.

Materiały:
- papier z kolekcji Glass of Wine,
- karton ozdobny z serii Majestic, 300 g
- kremowy papier ozdobny 150 g Lessebo Ivory
- koronka klockowa,
- tasiemka atłasowa,
- tasiemka szyfonowa,
- ozdobny guzik,
- biały sznurek,
- kostki 3d,
- elementy przygotowane komputerowo, wydrukowane na grubym kremowym papierze,
- ozdobne nożyczki
- klej Magic
- klej introligatorski

Co nie wyszło? Nie przyszły papiery zamówione w ILS, miałam tylko jeden zestaw zamówiony w sklepie Magdowo. Niestety kupiłam ostatni zestaw - z tego powodu musiałam wykorzystać wszystkie wzory z zestawu, a kompozycyjnie pasowały mi tylko dwa.

Nie wyszły mi tez te elementy dorabiane komputerowo - to znaczy ogólnie wyszły nieźle, ale robiłam je nie mając papierów stanowiących potem bazę, i kolorystycznie to trochę mi kuleje cała kompozycja.

Reasumując - mogło być lepiej, ale nie wyszło najgorzej ;)

Papiery z kolekcji Glass of Wine:



Kartony bazowe:





Półprodukty:







I gotowe:





6 komentarzy:

  1. Według mnie wszystko jest idealne. Zaproszenia są poprostu wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Manufaktura zupełnie.... Jesteś bardzo Dzielna! Ja zupełnie nie wiem co myśleć o tylu identycznie wykonanych pracach: czy to już unikaty czy raczej produkcja na własne potrzeby. Już nic nie myślę, tylko podziwiam wspaniały efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jakie profi zaproszenia!!!!!! jestem pod wrażeniem ogromnym Aga - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się bardzo podobają, fajny kolor i te komputerowe dodatki !!! zupełnie jak firmowe.
    To kolejny powód żeby marzyć o nowej drukarce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Yenulko! Nie jestem znawcą scrapowym, ale to co zrobiłaś bardzo mi się podoba. I wcale bym się nie obraziła, gdyby ktoś dla mnie zrobił takie zaproszenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaproszenia są piękne !!!

    Pozdr An

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw ślad ...