środa, 10 marca 2010

Szaleństwo...

... zakupowe mnie ogarnęło ostatnimi czasy ;)

Jak się już raz człowiek w sobie przełamie i kupi coś za granicą, to potem ciągle by chciał więcej i więcej tego co u nas jest niedostępne.

To się nazywa uzależnienie albo zakupoholizm :)





32 ct Wichelt Linen - STONEY POINT 18x27"



32 ct Belfast Linen - NATURAL/RAW 13x18"



32 ct Belfast Linen - RUBY WINE 27x36"



Mill Hill Glass Seed Beads 2.5 mm



Kolor 00123 Cream i kolor 02010 Ice



A teraz idę poszukać gdzie białą Luganę 28 ct można kupić ;)

7 komentarzy:

  1. Cud-miód i orzeszki :)
    Ah ten len...kurcze szlag człowiek trafia, ze u nas nic takiego nie ma :(
    Zazdraszczam zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy zazdroszczą takich pięknych lnów.

    Yenn, o Luganę zapytaj tutaj ale zadzwoń i zapytaj, bo nie wszystko jest w katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te materiały, szczególnie ten zielonkawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Penelopo, ja je na ebay'u kupowałam, u tego sprzedawcy Home Sweet Home Needlecrafts . Polecam kupowanie kilku na raz, bo wtedy przesyłka taniej wychodzi. Płacić można Paypalem, więc nie ma kłopotu z kartami, a na paczkę czekałam 2,5 tygodnia. Wszystko pięknie zapakowane, zabezpieczone, opisane - ze spokojem sumienia polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jakie piękne! A już myślałam ze u Brytoli kupowałaś. Muszę sprawdzić jak to cenowo wychodzi. Lny są po prostu cudne, co tu dużo gadać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania, u Brytoli nieeeeee... za oceanem bardziej się opłaca :D

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw ślad ...