piątek, 25 lutego 2011

Pourlopowo

Jutro mija tydzień jak wróciłam z urlopu a mnie się wydaje że to było lata świetlne temu :)

Troszkę zaniedbałam bloga, niestety mam komputerowstręt po 10 h w pracy, ale obiecuję że już w przyszłym tygodniu będzie kontynuacja szchwalmowego minitutoriala.

A na razie kilka zimowych migawek - niewiele, bo przez tydzień zrobiłam 15ście zdjęć - chyba 400sta zrobionych w zeszłym roku rzuciło mi się na mózg :D A i te poniższe nie są mojego autorstwa :)

Bukowina Tatrzańska AD2011.



W dolnych partiach gór nie było zbyt wiele śniegu.



Ulubiony pojazd :D



Czasem się z niego spadało :D



Tak się kończyła większość zjazdów :D



Wizyta w Zakopanem - utwierdzam się w przekonaniu że nie lubię zakopca ;)



Chociaż jak się patrzy ponad głowami tłumu, to nie było tak źle :D





I to by było na tyle.

4 komentarze:

  1. Takiemu to dobrze, takiemu dobrze.....

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny miałaś wyjazd:)))) zawsze to coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są tylko po to, żeby wzbudzać zazdrość tych, co nie wyjeżdżali ;) najważniejsze, że bawiliście się dobrze, wypoczęliście i nabraliście sił do pracy :))))

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw ślad ...