wtorek, 12 kwietnia 2016

czy pamiętam ...

... jak się pisze posty na blogu?:)

Umówmy się że ani nie ma co wracać do tego co było i dlaczego było, ani obiecywać że będzie lepiej - bo tego nie wie nikt jak będzie:)

Mnóstwo rzeczy mam porozpoczynanych, bo jednak cały czas na peryferiach innych zajęć robótki były, są i będą. Więc przyszłam z jedną z pierwszych prac skończonych w ostatnim czasie - zaproszenia na komunie Młodego popełniłam.

A prezentują się tak:


Papiery to głównie Kapuśniaczek mini i Wiek niewinności


Sporo zabawy kredkami akwarelowymi i Glossy accent






Pierwszy kontakt z embossingiem na gorąco - jestem zachwycona efektem i możliwościami jakie daje ta technika.


Próby z perełkami w płynie


Powiem tak - narobiłam się jak świstak, tym bardziej że scrap to cały czas dziedzina w której poruszam się trochę po omacku. Ale efektem końcowym jestem Z A C H W Y C O N A i ciesze się, że mimo małej ilości czasu i kilka nie do końca przespanych nocy zdecydowałam się zmierzyć z tym zadaniem:)

A na koniec nic nie obiecuję, ale chciałabym żeby posty na moim blogu pojawiały się z większą częstotliwością niż raz na rok - czego niniejszym sobie i wam wszystkim który nie wyrzucili mojego bloga z ulubionych życzę :)

12 komentarzy:

  1. To bardzo fajnie że z okazji tak wyjątkowej uroczystości stworzylas zaproszenia własnoręcznie.
    No i fajnie że znowu jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zaproszenia <3
    Ja teraz haftuję jeden z obrazków na tegoroczne I Komunie Święte.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ładne te zaproszenia! Czego pokazywania sobie i Tobie częściej życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Yenn-podziwiam, kartki artystyczne :) Co do robótek, łączę się w bólu, tez czas mi ucieka a robótki czekają, pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. profesjonalne te zaproszenia Ci wyszły wow!!
    a częstotliwości wpisów Tobie i sobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym pisaniem postów to chyba jak z jazdą na rowerze?:)) Ja też się zbieram do powrotu do pisania, więc jak najbardziej skorzystam z życzeń:D

    Kartki super, podziwiam i wykonanie, i ilość:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zaproszenia zrobiłaś, absolutnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dziękuję za wasze miłe słowa, podtrzymują mnie na duchu :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw ślad ...